torsdag 13 augusti 2009

Sean Connery


(Min nya leksak i köket)

Jag älskar Berns Salonger, bor numera alltid hos dem när jag är i Stockholm. Förutom hotellet älskar jag deras mat; speciellt sushin. Min man som för det mesta är nyttigare än jag beställde även in ångkokta grönsaker med Sean Connery sås. åh herre min skapare vad gott det var, sen åt jag det konstant i 4 dagar till middag (+ sushi såklart).


(Volià ett mästerverk!)

Igår lyckades jag med hjälp av internet hitta Sean Connery såsens recept, köpte mig en ångkokare och en massa grönsaker. Efter att ha mixat alla ingredienser hit och dit fick jag tillslut till såsen till min fullständiga lycka!

Så igår kväll bjöd jag min man på en väldigt hälsosam middag med endast ett berg av ångade grönsaker som jag strött lite havs salt över och såsen med stort S.
Mums mums mums!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar