onsdag 5 augusti 2009

Igår


(Restaurangens ute servering ligger "vägg i vägg" med Monacos Palais de Justice)

Igår var jag ute och åt med mina föräldrar, tanken var att vi skulle gå på Stars'N'Bars, men med en timmes kö för bord beslöt vi oss att åka upp till gamla stan till en av mina föräldrars favorit restauranger istället. Jag beställde Spaghetti alle Vongole och tog en Tiramisu till efterrätt. Mums!
(Spaghettin hann jag ta en bild av men Tiramisun vet jag inte vad som hände med....)

Därefter gjorde vi ett stopp vid Brasseriet eftersom jag ville att de skulle få prova på ölen där. Det blev ett snabbt stopp då det kryllade av ungdomar men smaka på ölen hann de i alla fall.
(Ett rött exemplar av pappas favorit bilar "Mini Moke", själv föredrar jag nog pappas bil...ett riktigt vrål-åk i mina ögon!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar