måndag 3 augusti 2009

Blä


( Tråkig och dålig lunch)

Har precis ätit den äckligaste lunchen på länge.
Normalt har jag lyxen att kunna äta min lunch hemma men ibland hinner jag helt enkelt inte eller så har jag som idag ärenden som jag hoppas kunna göra samtidigt under lunchen. Jag gillar som sagt att slå två flugor i en smäll...
Men idag var det hundra miljoner som skulle luncha samtidig så jag fick panik efter att alla mina normala spots hade alldeles för mycket köer. Såg på vägen att ZenZen inte hade några direkta köer så jag hoppade in där och panik köpte en sallad med Pepsi och dessert.
Men urk vad äckligt det var...tvingade i mig halva salladen innan jag gav upp. Deserten i form av choklad Nems var som tur var helt ok.
Men hur ska jag överleva till klocka 6 idag???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar