onsdag 12 augusti 2009

Nu när det funkar...

Tänkte jag att det är väl lika bra att ladda några av de små filmsnuttar som jag försökt ladda upp tidigare. Jag bör dock förvarna om att den första filmen kan kantstöta det rosa skimmer som många har om Monaco....

Tänkte passa på att visa att: Jo det finns faktiskt små vanliga båtar i Monaco! Visst lyx jakterna är kanske roligare att se men för er allmänbildning tyckte jag att detta kunde vara av visst intresse.

För någon vecka sedan skulle jag och min man träffa vänner på kvällen för att ta en glass men vädret slog om. Över berget hängde riktigt regn hotfulla moln och till det kom en riktig stormvind gjorde att vi ställde in de planerna. Jag passade på att föreviga ögonblicket då man under tiden spelade musik över hela Monaco. Effekten var riktigt spöklik...tyvärr tror jag inte man kan urskilja musiken i min lilla film men ni får försöka föreställa er den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar