söndag 26 juli 2009

Visdomstand

Suck nu har mina visdomständer fått för sig att börja växa igen...det gör ju ont ju!
Fast hittills har jag haft "tur", de har i alla fall hittills växt i etapper vilket gjort att jag i cirka 4 år kunnat hålla mig ifrån att operera bort dem. Min tandläkare säger att när de börjar växa så att de verkligen ger mig problem måste de bort...men hittills har jag alltså lyckats dra på det hela. Är dö rädd för dagen då de måste bort, har bara hört skräckhistorier och dessutom sett två vänners uppsvällda ansikten efter sådana operationer. Det ända positiva de kunde säga om det hela var att under flera dagar var det ända de kunde äta milkshake, eftersom det var i flytande form plus att det lindrade värken för stunden.
Jag ryser bara vid tanken!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar