söndag 26 juli 2009

Helgen

Var ute i helgen och invigde Hervé Léger klänningen. Innan dess sprang jag runt som en galning på stan för att hitta ett par matchande skor!

Letade över allt efter ett par grå klackisar, inne på Chanel, Gucci, Mercedeh, Dior you name it...över allt utan resultat.

(Chanelbutiken i Monaco)

Klockan 7.20 var jag på väg att ge upp när jag kom och tänka på Zara, och ta-ta hittade de mest perfekta skorna där!

(Dessa skor hittade jag alltså på Zara för ca 800 kr!)

Hade förövrigt en toppen kväll, först härlig middag på Zelos i gott sällskap för att där efter vicka på höfterna och dricka mer skumpa på Sass. Klockan 3.30 tackade vi dock för oss, eftersom jag skulle behöva gå upp igen klockan 7.30 då jag hade veterinären inbokad för hästarna klockan 9 på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar