fredag 31 juli 2009

Monaco Maraton

Igår blev jag av med mobil telefonen!
Efter att ha sprungit ett maraton i klackar (naturligtvis den dagen då jag hade klackar på mig för en gång skull) efter bussen. Lyckades få stopp på bussen men telefonen var redan "borta".

Sprang som en idiot hem och försökte ringa den, avstängd. Ringer genast och spärrar mitt kort, ringer min man som svarar att han precis försökt nå mig men att en man svarade...

Får tag på mannen, som nu befinner sig vid tågstationen. Han lovar att vänta på mig så jag ska få tillbaka min telefon (?), ringer min man som även han åker dit...

I slutändan fick min man tag på han som "hittat min telefon och ville lämna tillbaka den personligen", så nu har jag den igen. Men oj vad jag har löpt idag, först efter bussen och sen genom hela Monaco till tågstationen och därefter igenom tågstationen på jakt efter min mobil. Men som sagt slutet gott allting gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar