söndag 8 mars 2009

Sunny Sunday Morning


Kort lista om Milano

Top: Hann shoppa lite på H&M vilket aldrig är fel

Flott: Hann även in en sväng på Rinascente och är speciellt nöjd med att jag fick tag i en till t-shirt ifrån "See by Chloé" till min lilla samling!

Gott: Jepp, ni gissade rätt. Jag hann förbi Luini inte bara en gång men två gånger....ah, lycka!!

Miss: Min mobils ovilja att samarbeta..

Hot: Bokstavligen, min man packade på mig min tjocka dun-jacka med kommentaren att jag absolut måste vara galen som ens tänkte tanken att jag skulle kunna gå i Milano i min "lilla löjligt tunna regnjacka". Resultat: höll på att svettas bort mer eller mindre hela dagen. Totalt oglamoröst speciellt när man springer runt i hela Milano...

Mys: Trevligt att vara på mickro-mini-semester med sin man <3

Exemplarisk: Min hund som sköt sig som den lilla mini-star han är! Inte ett pip eller gnäll ifrån honom och en perfekt kompanjon i shopparna när butiks biträderna blir storm kära i honom efter det att de fattat att han är riktig, hahaha. Folk har en förmåga att tro att han är en leksak först då han är liten och bedårande söt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar