måndag 23 mars 2009

Min helg




I helgen har jag förutom att jag varit hos hästarna, provat på att laga lite nya maträtter, målat naglarna (det gör jag nästan aldrig, finns liksom ingen vits med det hela, då det efter en dag i stallet mest skavs bort) men har man ingen dator att leka med, då kan man måla naglarna istället resonerade jag. Lägger upp en liten bild som bevis för beskådning, hehe.

Nu har jag packat, vad som nu ser ut som en mindre resväska i storlek, min väska för dagen. Passade på att lägga ner Marie Claire, som jag tänker läsa i solen på lunchen. Jag ser nämligen fram emot en härlig timme i solen och tänker vara så pass fräck att jag köper min lunch baguette på vägen till jobbet så jag bara kan rusa iväg utan att behöva stå i kö senare. Y-E-S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar