lördag 27 juni 2009

Över matchat?!


Nu är vi tillbaka efter att ha spenderat förmiddagen på hästryggen.

Har dessutom lyckats få bilen servad under tiden jag red, praktiskt när garaget ligger på vägen. Jag älskar när jag kan slå två flugor i en smäll...hehe.

Nu ska jag lägga mig vid poolen hade jag tänkt i min nya bikini som jag köpte nu när jag var hemma i Svedala. Jamen det var ju bara den kvar....hur kunde jag inte köpa den? Det ska erkännas att toppen inte är den bästa, då den är lite för liten och klämmer ihop mina små ännu mer. Men det bjuder jag på!

Ett tips är för övrigt att köpa bikini byxorna i en storlek mindre än vanligt. Nä jag skämtar inte, de töjer nämligen alltid ut sig. Hur ofta är det inte så att efter att man badat och tvättat bikinin några gånger så har den töjt sig så att när man gör ett snyggt dyk ner i vattnet har man bekinin runt knäna?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar