måndag 8 juni 2009

Bra avslutning

Igår var det härligt nog strålande sol och tävlingsbanan hade hunnit torka upp riktigt bra tills det var dags för våran start.

Kände redan på framhoppningen att han var lite trött i kroppen, men inte undra på det som han hoppade igår.

Banan var dessutom väldigt lång idag, inte så tekniskt svår dock som tur var då det var sista dagen för de som var med i cupen Vi skulle ha varit felfria om han inte gjort ett förargligt litet bakbens fel vilket resulterade i ett mini pet på en pararelloxer så en bom åkte i backen. Det blev alltså ingen omhoppning idag heller, utan vi slutade grundomgången på fyra fel.
(Jag och min "snutt" i full action!)
Jag är ändå mer än nöjd med min "snutt" och passade på att ge honom extra mycket smask, då jag måste åka ifrån honom ett tag nu. Usch, vad tråkigt att det ska vara så bökigt att flytta på hästar längre sträckor...hur ska jag överleva 2,5 veckor utan min älskade pålle?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar