måndag 18 januari 2010

Vill ha tillbaka Sterling

Ibland blir man bara så förbannad.
I närmare 10 år har jag rest med min hund utan några som helst problem. Jag vet att när jag har med honom är det han som räknas som mitt handbaggage och att jag kommer att få sitta längst bak i flyget osv.

Så döm om min förvåning när jag fick reda på att Norwegian som jag nu bokat flyg med inte tar hundar inne i kabinen!! Och över min döda kropp att jag låter min bebis åka i lastutrymmet!

Att Norwegian är det ända bolaget som just nu flyger direkt gör att jag denna gång kommer att flyga med dem, men sen kan de glömma mig som resenär. Min man lyckades ändra sin planering som tur var. Jag har aldrig varit med om något så dumt. Av alla flygbolag jag flugit med har jag hittills aldrig stött på detta problem. Min hund är dessutom så van att flyga att han somnar så fort vi kommit ombord och vaknar först när vi landat. De flesta flygvärdinnor brukar fråga mig om jag verkligen har med mig en hund i väskan...

1 kommentar:

  1. skulle aldrig vilja ha min vovve i lastrummet. usch vad dåligt av dom!

    SvaraRadera