lördag 30 januari 2010

Härliga Sverige


Då var man tillbaka efter en tid i Sverige.
Har haft väldigt trevligt. Fått en hel del gjort. Vissa saker har dock inte blivit av men är på gång...nu gäller det bara att alla pusselbitar faller på plats.
Galen som jag är har jag mer eller mindre bott på Max, jag älskar nämligen Max hamburgare. Så när jag är hemma äter jag Maxburgare tills det nästan rinner ur öronen på mig. Men det gäller ju att passa på medan man kan!

En annan sak jag älskar med Sverige är alla underbara hästaffärer. Har passat på att springa på samtliga som jag vet av. Vilket resulterat i att det har blivit en hel del shopping för min del: Har äntligen slagit på stora trumman och skaffat mig ett par Tretorn-stövlar!
Har även införskaffat en ny säkerhetsväst, min gamla har ju ett antal år på nacken så det var verkligen på tiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar