torsdag 3 december 2009

Chanel väska


(Tror det måste ha varit den här storleken jag såg. Btw bilden är lånad ifrån Elin Klings blogg)

Nu när det börjar lacka mot jul måste man ju ta sig en liten funderare kring sin önskelista.
Just nu har jag blivit lite smittad av alla modebloggare och deras chanelväskor en masse. Hittills har jag varit halvt om halvt emot en klassisk 2.55, då jag tycker att storleken varken är liten eller stor nog...

MEN så i helgen såg jag en tjej som hade den perfekta storleken, den var lite mindre än den klassiska och därför på något sätt helt perfekt. Till och med min man tyckte att den var mer speciell än de som "alla" redan har. Så mina damer och herrar ifall jag ska ha en klassisk Chanel väska är det en sådan jag kommer att satsa på.

Nästa svåra fråga är ifall man ska ha guld eller silver kedja....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar