lördag 23 maj 2009

Billionaire club...

Igår hade jag och M en sån otroligt rolig kväll som slutade kl 5 imorse.

Vi började med en trevlig middag på Cosmopolitan, innan vi vandrade iväg till Flavio Briatores relativt ny öppnade "Billionaire Club". Vi ansåg nämligen att vi bara måste kolla in denna nya "hotspot" med det otroligt töntiga namnet.
(Bild: jag i min outfit precis innan jag gasar iväg)


( Bild: jag vilar mina stackars fossingar medan M bättrar på mejken inne på damernas)

Det ska erkännas att i början var vi skeptiska till det hela, speciellt efter att jag betalat 100 euro för två futtiga glas (!) skumpa. Men när väl partyt gungade igång så kan man inte annat än säga att vi hade förbannat roligt. Så roligt att jag dansade konstant i mina stilett klackar till kl 5 på morgonen...
( Man fick blinkande "jelly"-ringar och armband, det tyckte vi var toppenskoj...tills vi kom hem och insåg att de aldrig ville sluta blinka...mina fick tillbringa sina sista timmar i hallen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar