söndag 24 maj 2009

Bilköer, Martini-båt och Billionaire Club

Öj öj öj, idag är jag inte så kaxig...
Kvällen började som en total flopp, vi är vana att "visst det kan bli lite köer i Monaco, men det står nästan aldrig still".

Igår hann jag bara plocka upp M vid hamnen innan det blev total stopp. Vi satt helt seriöst mer eller mindre stilla i 1 och 1/2 timme, då hade jag hunnit lacka ur ordentligt började vända hemåt igen.

(Igår drog jag på ett par Prada pjucks och passade på att invigda M. Williamsons H&M klänningen)

M ringde A för att tala om att vi inte orkade trängas med allt folk och att vi var på väg hem igen. På något sätt övertalade A oss till att parkera bilen (tur att man har garagekort i sådana här lägen) och komma över till Martini-båten där det var fullt ös, plus att jag inte tackar nej till Martini drinkar!! Götti Götti

Efter någon timme där hamnade vi återigen på Billionaire Club och jag ramlade in genom dörren kl 6 imorse.
Nu ska jag laga mig en brunch bestående av ägg, cheddar ost och baguette och sätta mig på balkongen och titta lite på Formula 1 spektaklet.

(Behöver jag ens förklara denna bild?!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar