fredag 24 april 2009

Trevlig gårdag

Igår hade jag en riktigt rolig dag. Jag och min kollega/vän tog ledigt ifrån jobbet och smet iväg till Nice för att komma åt Matthew Williamsons kollektionen.
Vi kom kvart i 10, och då var det som tur var ganska tomt utanför H&M så vi fick en plats precis vid ingången. Vi var båda ute efter läder-jackan och jag ville ha en väska med ifall det gick.


Som tur var var det inte så mycket folk, så vi hann rycka åt oss jackorna och väskorna först. Vi fick även tag i allt annat så det slutade med att vi mer eller mindre provade hela kollektionen. Jesus vilken skrattfest!


Vi hann 3-4 omgångar in och ut ur provrummen innan vi var klara. Jag köpte slutligen MC-jackan (yes), väskan, en cardigan och de blå kostym byxorna då jag inte gillade kavajen.
Är verkligen super nöjd med allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar